ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمره نفرات برتر کلاس سوم دانش آموزان خوب پاسارگاد وهاشمی صفت

به نام دو ست .

نمرات بر تر کلاس سوم مدرسه پاسارگاد ( ها ها ها .......) ببخشید :

1-پویان   احمدی     با نمره پر افتخاره           15  

 

2- امید آزادی    با نمره تعجب انگیزه            14  

3- احسان رییسی با نمره............               12 

که امیدوارم در امتحان آبان ماه از این که هست خیلی بهتر شود (انشاالله)

نمرات برترکلاس سوم  سه هاشمی صفت ( تفاوت را احساس کنید) 

1-   علی جاوید محمدی          18

2- مهدی محمدی                17  

3- روزبه بیننده                 5/15

و نا گفته نماند که بهترین دانش آموز مهر ماه آقای علوی از کلاس سوم یک

مدرسه هاشمی صفت با نمره 20 می باشد ونفر دوم در کل کلاس ها

علی بابایی با نمره 19 است . که آروزی موفقت برای آنها را دارم .

نمرات برتر دانش آموزان پاسارگاد

به نام دوست سلام به بچه های خوب پاسارگاد ( با این نمره آوردنتان ) برترین های امتحان مهر ماه را می بینید من که چندان راضی نیستم . ...... دانش آموزان خوب وبهترین کلاس اول 1-فرزاد هاشمی 5/16 2- پوریا احمدی 5/15 از مبارزین ریاضی کلاس 3-بهنام مرادیان زاده 12 واما بهتر ین های کلاس دوم پاسارگاد را ببینید . (عجب ) 1-رضا سلامی 5/18 2-شایان ترک قشقایی 16 3- شایان شیران 13 و انشالله تا کلاس سوم ..............

اعلام اسامی دانش آموزان برتر امتحان مهر ماه 90

                                         به نام دوست   

امتحان مهر ماه دانش آموزان را گرفتم . بعد از تحصیح اوراق با ید نمودار نمرات ونمره هر درس را جدا رسم کنم تا ببینم کدام مبحث درس را فرا نگرفتند   تا دو باره آن را برایشان تکرار کنم . واما نمرات اول تا سوم هر کلاس را برای اطلاع آنها ثبت می کنم .

کلاس اول یک مدرسه هاشمی صفت

1- ضامن رضایی          5/18  

2-محمد رضا اسدی فرد     17  

3- داوود جمال ویشگایی    17 

4- سهند قایمی              5/16

ونفرات برتر کلاس دوم  یک مدرسه هاشمی صفت

1-رامتین طباطبایی        19 

2- بهنام بیدرام             18

3-رضا کریمی              17

با آرزوی توفیق برای همه بچه های بسیار خوب هاشمی صفت (دوستتان دارم)

تقدیم به بچه های خوب هسا

                                  به نام دوست

امروز پنجشنبه زنگ اول کلاس دوم یک هسا بودم . دانش آموزانی بسیار با هوش و با محبت ، پر تلاش وپاسخ گوی هر سوال مهم وپیچیده کلاس اصلا" خستگی نداشت .

برایم جالب بود . کلاس اولی ها از جلسه قبل بهتر و عاقلانه تر عمل می کردند. وجدول ضرب بهتری داشتند . زنگ آخر کلاس دوم دو بودم از بچه های پارسال دو تا بودند که

از دیدنشان خوشحال شدم . دست کمی از کلاس دوم یک نداشتند .

واما دو تا سوال :

درجامعه ای یک بیماری واگیردار شیوع پیدا کرده است . متخصصان اعلام کرده اند که این بیماری به طور متوسط از طریق هر فرد در هر نیم ساعت به  3 نفر دیگر منتقل

می شود . مشخص کنید احتمالا" در یک شبانروز چند نفر به این بیماری مبتلا خواهند شد . ( فقط تعداد نفراتی که در پایان شبانه روز مبتلا شده اند . نه مجموعه نفرات )

                     

سوال دوم : پخش شایعه در جامعه بسیار سریع است . فرض کنید یک خبر را نفر اول

فقط به دو نفر بگوید وبعد همین 2 نفر هر کدام به 2 نفر دیگر بگویند وکار به همین

ترتیب دنبال شود . اگر در هر مرحله گفتن خبر به نفرات بعدی 2 دقیقه به طول انجامد .

یک ساعت پس از شروع پخش شایعه . چند نفر در حال شنیدن شایعه هستند .؟

( فقط تعداد نفرات مرحله آخر مورد نظر است .)

شروع سال تحصیلی 90 تقدیم به شما عزیران

                        به نام دوست که هر چه داریم از اوست 

سال تحصیلی جدید شروع شد . کلاسهای درس مشخص شده است .دانش آموزان دارند ،

کم کم همدیگر را پیدا می کنند .من هم شروع کردم به تدریس سخت ومحکم زیرا می ترسم

در آخر وقت کم بیاورم . طبق سال گذشته بچه های هاشمی صفت با محبت و صفا و خیلی شاد بر خورد می کنند . طوری که هر انسانی را شرمنده می کنند از این همی  صمیمیت .....

مدیریت آقای علایی ونزدیکی او با همکاران و معاونت آقای شمس وشادی او هر کسی را جذب این مدرسه کارگری و پایین شهری می کند.هر کس را برای سال بعد جذب می کند .

امسال به مدرسه غیر دولتی پاسارگاد برای دو روز تدریس رفتم ، دانش آموزان دور از

انتظار و خوب بودند هر چند کلاس ها فضای کافی ندارند ولی مدرسه در حد استاندارد است

تعداد دانش آموزان اول و دوم خیلی خوب وسوم زیاد هستند . ولی چون بچه ها با سواد ند

گمان نمی کنم مشکلی پیش بیاید . از بچه های سوم دو تا از آنها کاملا" مستعد و با هوش

هستند . واز دومی ها یکی از آنها تقریبا" به تمام سوالات جواب می دهد  . جالب بود .

از مدرسه هسا بگویم . فضای بسیار عالی کلاسها و نور خوب وفاصله مناسب و مدیریت و معاونت فعال و..........

که روز پنجشنبه هفته ای یک روز برای کلاسهای تست و سرعت در ریاضی  دعوت به کار شدم از کلاس سوم یک شروع می شود دانش آموزانی با لباسهای یک رنگ وتقریبا" قدی

بلند وبا تربیت و با سواد که دو نفراز آنها بسیار حضور ذهن قوی دارند و در کوتاهترین 

زمان ممکن به سوالات جواب دادند . کلاس اولی ها چون تازه وارد مقطع راهنمایی شدند هنوز حال وهوای بچگی را دارند . ولی دارای جدول ضرب ضعیفی هستند . واین کار را بسیار سخت می کند . ودر آخرکلاس سوم دو بودم که آنها را جالب ندیدم و هر چند تعدادی از

آنها سخت در گیر مسایل می شدند ولی کم بودند  . و به کندی جواب گو بودند .

 امیدوارم که بتوانم مطالب لازم را به نحوی احسنت به آنها انتفال دهم .