ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

شروع سال تحصیلی 90 تقدیم به شما عزیران

                        به نام دوست که هر چه داریم از اوست 

سال تحصیلی جدید شروع شد . کلاسهای درس مشخص شده است .دانش آموزان دارند ،

کم کم همدیگر را پیدا می کنند .من هم شروع کردم به تدریس سخت ومحکم زیرا می ترسم

در آخر وقت کم بیاورم . طبق سال گذشته بچه های هاشمی صفت با محبت و صفا و خیلی شاد بر خورد می کنند . طوری که هر انسانی را شرمنده می کنند از این همی  صمیمیت .....

مدیریت آقای علایی ونزدیکی او با همکاران و معاونت آقای شمس وشادی او هر کسی را جذب این مدرسه کارگری و پایین شهری می کند.هر کس را برای سال بعد جذب می کند .

امسال به مدرسه غیر دولتی پاسارگاد برای دو روز تدریس رفتم ، دانش آموزان دور از

انتظار و خوب بودند هر چند کلاس ها فضای کافی ندارند ولی مدرسه در حد استاندارد است

تعداد دانش آموزان اول و دوم خیلی خوب وسوم زیاد هستند . ولی چون بچه ها با سواد ند

گمان نمی کنم مشکلی پیش بیاید . از بچه های سوم دو تا از آنها کاملا" مستعد و با هوش

هستند . واز دومی ها یکی از آنها تقریبا" به تمام سوالات جواب می دهد  . جالب بود .

از مدرسه هسا بگویم . فضای بسیار عالی کلاسها و نور خوب وفاصله مناسب و مدیریت و معاونت فعال و..........

که روز پنجشنبه هفته ای یک روز برای کلاسهای تست و سرعت در ریاضی  دعوت به کار شدم از کلاس سوم یک شروع می شود دانش آموزانی با لباسهای یک رنگ وتقریبا" قدی

بلند وبا تربیت و با سواد که دو نفراز آنها بسیار حضور ذهن قوی دارند و در کوتاهترین 

زمان ممکن به سوالات جواب دادند . کلاس اولی ها چون تازه وارد مقطع راهنمایی شدند هنوز حال وهوای بچگی را دارند . ولی دارای جدول ضرب ضعیفی هستند . واین کار را بسیار سخت می کند . ودر آخرکلاس سوم دو بودم که آنها را جالب ندیدم و هر چند تعدادی از

آنها سخت در گیر مسایل می شدند ولی کم بودند  . و به کندی جواب گو بودند .

 امیدوارم که بتوانم مطالب لازم را به نحوی احسنت به آنها انتفال دهم .

نظرات 1 + ارسال نظر
گودرزیان جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام آقای عجمی من یکی از دانش آموزان مدرسه هسا هستم و ممنون از این همه لطفی که به کلاس ما یعنی کلاس سوم ۱داشتید در ضمن من جواب مسئله ۱و۲ شما را نیز فهمیدم
به امید دیدار

جناب آقای گودرزیان با سلام به شما خوبان

بدون تعارف کلاس خیلی خوبی دارید . با بچه های مستعد .و باهوش امیدوارم با این وقت بسیار کم بتوانم بیشترین اطلاعات را به شما عزیزان منتقل کنم .با تشکر که به ما سر زدید . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد