ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

اعلام اسامی دانش آموزان برتر امتحان مهر ماه 90

                                         به نام دوست   

امتحان مهر ماه دانش آموزان را گرفتم . بعد از تحصیح اوراق با ید نمودار نمرات ونمره هر درس را جدا رسم کنم تا ببینم کدام مبحث درس را فرا نگرفتند   تا دو باره آن را برایشان تکرار کنم . واما نمرات اول تا سوم هر کلاس را برای اطلاع آنها ثبت می کنم .

کلاس اول یک مدرسه هاشمی صفت

1- ضامن رضایی          5/18  

2-محمد رضا اسدی فرد     17  

3- داوود جمال ویشگایی    17 

4- سهند قایمی              5/16

ونفرات برتر کلاس دوم  یک مدرسه هاشمی صفت

1-رامتین طباطبایی        19 

2- بهنام بیدرام             18

3-رضا کریمی              17

با آرزوی توفیق برای همه بچه های بسیار خوب هاشمی صفت (دوستتان دارم)

نظرات 1 + ارسال نظر
رامتین سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ


ایول ارشد شدم

امیدوارم که در زندگی وآینده روشنت هم اول شوی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد