ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

سخنی با بچه های هفتم ترم تابستانی نامداران

سلام - امیدوارم که سالم وتندرست باشید .


 بعد از حدودا" سه هفته ای که با هم بودیم من شما را  مخصوصا" ( علیرضا رحمانی - حسین رمضانی - یاشارو ارشیا و

 مهدی نادی و ..... ) را خیلی فعال و پر تلاش دیدم و به هر کدام از شما ها هزاران آفرین گفتم .


ولی نمی دانم موقع آزمون نتوانستید اطلاعتان روی برگه به من نشان دهید ومن کاملا" تعجب کردم  و نمی دانم چگونه می خواهید مهر ماه در حضور 30 نفر دانش آموز درس را توضیح دهید ؟


 در هر صورت برایتان آرزوی پیروزی دارم  معلمتان  (  عجمی )

نمرات ریاضی کلاسهای تابستانی دبیرستان نامداران کلاس هشتم


           به نام خدا


   1- رضا میر زایی         با نمره 17  ( صد ها آفرین )

   2- آرین محمودی        با نمره  16/5 (  آفرین )

   3- مسعود فدا یی       با نمره  16/5 ( آفرین )

    4- حسین کریمیان     با نمره   16

   5- علیرضا رضا زاده      با نمره   16 

   6- محمد رضا  نقییان    با نمره  14/5

  7- غلامحسین نادی     با نمره  14

   8- امیر ارسلان  باقری  با نمره 14

  9- امیر حسین  خردمندان  با نمره 14

 10- آرش حاج بابایی   با نمره 13/5

 11 - محمد جباری   با نمره 13/5

12- علیرضا سیستانی  ...........

13- سید فرنود رضوی ..........

 14 - سینا سالم  .............

  15- صدرا سیف الرعایایی ........

 16- مصطفی پرور ...........


     با آرزوی موفقیت  برای شما عزیزان  (عجمی )