ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نفرات برتر کلاس هفتم ( 4 )


 دانش آموران نخبه کلاس هفتم ( 4 ) 


1-امیر محمد   بهرادی                 با نمره  (  17/5 )  هراران آفرین نفر  ارشد کلاس 

2-محمد مهدی یوسفی               با نمره  ( 16 )      صد ها آفرین نفر دوم کلاس 

3-  آرش دلفانی                       با نمره   ( 16  )   صد ها آفرین نفر دوم کلاس 

4-  حسین رمضانی                   با نمره   (  16 )  صدها آفرین   نفر دوم کلاس 

5- علی سینا  ترابی                  با نمره  ( 14 )  

6-  علی خراسانی                        با نمره  ( 13  )  چرا ؟ چرا ؟ چرا /............

7- دانیال شیرگان                       با نمره  (  13 )

8- احسان تشکر                        با نمره   ( 12 )          

نظرات 8 + ارسال نظر
علی خراسانی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام آقا ببخشید از این نمره انشالله سری بعد جبران میکنم.

علی خراسانی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام اقا خوبین?

سلام ممنون علی جان -شما جوانان خوب باشید

یه نفر پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام اقا خوبین
من عاشقتم
دیوانتم
بهترین معلمی
دوست دارم
رفیقمی
حالا حدس بزن من کیم؟
خودت میدونی
هفتمیم

سلام - من هم شما را دوست دارم -
من فکر می کتنم کنار میر معلم می شینی- درست گفتم یا بار هم بگم

علی خراسانی شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام آقا شما بهترین معلم در جهان هستید من خیلی دوستتون دارم.

سلام - علی آقای گل من - شما بهترین
اقا رو ی رمین هستید با قلبی کوچک وبسیار مهربان

علی آقا دوست دار م .

mamad yuosefi چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ب.ظ http://tkd-shahinshahr.blogfa.com

سلام اقا لطفا زود تر نمرات هفتم 4 رو بزارید نمرات(آذرماه)

محمد مهدی یوسفی پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ http://tkd-shahinshahr.blogfa.com

سلام آقا خوبید؟
اقا لطفا نمرات جدید روبزنید

علی معتمدی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

اقا خیلی استرس دارم ، مخصوصا وقتی که نمرات کلاس 7.4 رو دیدم .دارم میمیرم[:S021

ارمین کریمی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام اقای عجمی
لطفا نمرات کلاس7/3 را اگه میشه بزنین.
ا♥♥♥♥تقدیم به بهترین معلم دنیا♥♥♥♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد