ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

سخنی با بچه های هفتم ترم تابستانی نامداران

سلام - امیدوارم که سالم وتندرست باشید .


 بعد از حدودا" سه هفته ای که با هم بودیم من شما را  مخصوصا" ( علیرضا رحمانی - حسین رمضانی - یاشارو ارشیا و

 مهدی نادی و ..... ) را خیلی فعال و پر تلاش دیدم و به هر کدام از شما ها هزاران آفرین گفتم .


ولی نمی دانم موقع آزمون نتوانستید اطلاعتان روی برگه به من نشان دهید ومن کاملا" تعجب کردم  و نمی دانم چگونه می خواهید مهر ماه در حضور 30 نفر دانش آموز درس را توضیح دهید ؟


 در هر صورت برایتان آرزوی پیروزی دارم  معلمتان  (  عجمی )

نظرات 9 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق اینترنت شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ق.ظ http://karinterneti.avli.biz

5616وبتون حرف نداره انصافا خیلی عالیه

آرمین صمیمی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام آرمین خان چرا شکلک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرمین صمیمی دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

همین طوری.خوشششششم میاد

سلام شاد باشی

darbedar جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ

شما بهترین معلم مدرسه نامداران کلاس هفتم هستید

سلام - ممنون خوبی از خود شماست .

یکی هستم دیگه. یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام - هر کس هستی سلامت باشی و موفق

hajian saibot یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام آقای عجمی محترم من پارسا حاجیان هستم از کلاس هفتم دو

سلام آقا پارسای خودمان - خوبی -سلامتی - پیروز باشی.

جینگیلی سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ

دوستان دارم شما بهترین معلم هستید

سلام - ممنون شما خودتان بهترین هستید -


با نام سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

اقا ترو خدا اسون بگیر

سلام - منظر شما از آسون چیست ؟؟؟؟؟؟؟

منم چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام اقای عجمی
من قبلا بهتون با نام مشخص پیام دادم
فقط میخوام بدونی که عاشقتم و بهترین دبیر دنیایی.

سلام عزیزم -
ممنون - شما از بسکه خوب هستید همه را خوب می بینید . بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد