ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات امتحان بهمن ماه 1392 دانش آموزان دبیرستان نامداران ( هفتم 3 )


           به نام دوست


   نخبه های کلاس هفتم (2)  در بهمن ماه


  1- کوروش عیدوندی           بانمره ( 19/5 ) صد آفرین

  2-آرش حاج بابایی             با نمره (18/5) صدآفرین

  3-مصطفی پرور                 با نمره (  18 ) صدآفرین

  4-مبین شهبازی               با نمره ( 18 ) آفرین

  5- علیرضا رضازاده             با نمره ( 18 )آفرین

  6- عادگر توانگر                 با نمره ( 17/5 ) آفرین

  7- محمد حسین حق شناسی   با نمره ( 17 )

  8- امیرارسلان باقری        با نمره ( 16/5)

  9- مهدی عبدالله زاده      با نمره ( 16 )


           با آرزوی سلامتی و پیروزی و موفقیت برای این عزیزان ( عجمی )

نظرات 18 + ارسال نظر
amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

آقا شما علم غیب دارید هر چه میگویید همان میشود ؟
یعنی خاک عالم تو سرم من گند زدم من مایه ننگم واقعا که از این به بعد من امیر خر هستم شما هم قبول داشته باشیدراستی یکی از غلز های من سوال 2 بود که اگه درست میزدم حد اقل یه چیزی میشدم

نه اینطور نیست شما یکی از بهترین ها هستید - باور کن - من که تورا خیلی دوست دارم - موفق باشی.


amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

کورش رو هم اکبر صدا کنید منم تیمور چون همه بهمون میگن اکبر و تیمور

خوب دیگه چی ؟؟؟؟؟ شما پاک مارا گیج کردید

amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

این عب الله زاده هم چه اعتماد به نفسی داشت که هی میگفت خودش ارشد میشه ولی من گند زدم خاک تو سرم

نه اینطور نیست شما به اندازه خودت فعالیت کردی من ازت راضی هستم
اینشاالله تا امتحان بعد .

amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام آقای عجمی البته من از شما عذر میخواهم که این حرف را میزنم ولی باید به شما گفت :دیوید احمد کاپرفیلد .چون علم غیب دارید

سلام - این طوری ها هم نیست . من اطلاعات شما را می دانم -
سوالات خودم را که می شناسم- پس می توانم پیش بینی کنم -
و گر نه علم غیب ندارم .

amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

آقا بلدید پرواز کنید

همانقدر که شما پرواز می کنید برای من کافی است .

حاجی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام چرا ناراحتی ؟؟؟؟؟؟؟

تیمور چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

هه هه هه هه خورده تو برجکش بد شانس

منظورت خودت هستی.

تیمور چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

خب این میشه علم غیب

:این می شود علم بر رسی داده ها - یعنی علم آمار -علم پیش بینی آینده

تیمور چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

آقا کتاب هارو میبینید

سلام بله حتما"

پرور چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام با عرض خسته نباشید می خواستم بگم چه کسانی سر گروه می شوند با تشکر

سلام - نفر اول ارشد و نفر دوم تا چهارم سر گروه هستند .

تیمور پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام آقای عجمی پس آمار و پیش بینی هم رو به ما درس دهید ...... راستی تو برجک من بد جور خرد ولی حاجی بیشتر چون 1/5 نمره دیگه میگرفت ارشد میشد

سلام - چرا از ناراحتی دیگزان خوشحال می شوی - تو هم نمره خوبی گرفتی .

تیمور چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام آقای عجمی اگه نم تو وبلاگ پیغام نزنم شاهین هم دیگه پیغام نمیده

شما چکار شاهین داری ؟؟؟؟؟؟؟؟
هر کس مسول کار خودش است .

تیمور چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

آقا چرا من اینقدر شیطون شدم حواس پرتی دارم چرا

والله نمی دانم - همان اولش هم پرتی هواس داشتید .


تیمور چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

آقا امتحان اسفند هم همین میشه

سلام - بله همین طور است - فکر نمی کنم بیشتر از این به گیرید .
موفق باشید .


تیمور پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام آقای عجمی حالا من بیشتر میخونم تا ارشد بشم اگه آقای رضا زاده نگه من میخواهم نمرهی ارشدیم رو بگیرم راشتی آقا میگیرم کی گفته نمیگیرم حتماٌ بابام گفته آقا داغونم کردی اگه بخوام اون امیر قبلی بشم این قدر بد جنسی میکنم تا وبلاتون رو پاک کنید

سلام - اولا"ریاضی را باید با تمرین وتکرار یاد بگیرید - پس تا می توانید تمرین کنید .واینکه نمره رضازاده در ارشد شدن شما تاثیر ندارد- من که به شما کاری ندارم - که داغونت کرده باشم - مگر الان فکر می کنی
بد جنس نیستی- یا اینکه تعغیر کرده ای . من که متوجه تعغیر در شما نشده ام - حالا اگه ناراحت هستی من وبلاگ را می بندم -

تیمور پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

آقا غلط کردم

سلام - نه شما بد جنسی کردید


کمالی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

آقاشما علم غیب دارید؟حتما دارید که با اتمینان شرط می بندید

سلام - من علم غیب ندارم - فقط تمام جوانب را در نظر می گیرم بعد نظر می دهم. فقط همبن - امتحان کنید


شاهین جباری سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام آقا بچه ها به من میگن جواتی

سلام درست می گویند - ولی شما و جوان هستید.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد