ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نفرات برتر کلاس های سوم ( 2 ) و هفتم ( 2 ) مدرسه راهنمایی نامداران شاهین شهر


          به نام دوست 


       دانش آموزان نخبه کلاس سوم  ( 2 )


      1- آرمین خانی            با نمره  ( 20 ) صد ها آفرین

       2- محمد شیخی         با نمره ( 20 ) صد ها آفرین

      3 - محمد حسین ناظم   با نمره  ( 18 ) آفرین

     4- سینا اکبری               با نمره  ( 18 ) آفرین 

      5- محمد صادق رفیعی    با نمره(   17/5)

      6 - مهدی فتحییان        با نمره  ( 16/5 )

   7- سهیل هاشمی        با نمره   ( 16/5 )

     8- کیازاده   بارانی      با نمره   ( 16/5 )




       نفرات کلاس هفتم دو 

    

      1- رضا میرزایی            با نمره  ( 19/5 ) صدها آفرین

     2- آیدین غضنفری        با نمره    (  19/5 ) صدها آفرین

    3- علی پور جمالی       با نمره  ( 19  )  صدها آفرین

    4-  آرین محمودی         با نمره  ( 18/5 )  آفرین

     5-  آصیف طلایی         با نمره  ( 18/5 ) آفرین

    6-  علی جاموسی       با نمره  ( 18  )  آفرین

   7- مهران گرامی            با نمره ( 18 ) آفرین

    8- سپهر چالیش         با نمره  ( 17/5 )

   9- غلامحسین نادی     با نمره  ( 17/5 )

  10 - حسین کریمیان      با نمره  ( 17/5 )

  11 - امیر محمد یزدانی   با نمره ( 17/5 )

  12 - محمد رضا نقییان   با نمره  ( 17 )



                 با آرزوی توفیق برای تمام این عزیزان   (   عجمی )

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد رضا رضایی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

آقا سلام پس چرا نمره ی من را نزدید؟

سلام -متاسفم شما به حد نصاب نرسیدید - تا امتحان بعد اینشالله

آیدین سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام آقا. آخر به آرزوم رسیدم. آقا حالا من ارشدم یا رضا آقا من دیگه چون رضا قبلا ارشد شد خب کافیشه دیگه

سلام حتما" همینطور است که شما می گویید - من هم همین طور فکر می کنم - موفق باشی

شعار:هیچ وقت اشتباه نمی کند سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام آقای عجمی،ممنون هستم از تلاش های شما ... راستی اقا اون برگه که بهتون حل کردین♥♡♥♡♥ارادت●□□■علی(...........)مخلص اقا عجمی

سلام علی آقا - می گذارم توی کلاس حلش می کنم . تا همه هوش
ونبوغ تو را بشناسند .



آرین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ق.ظ

آرین جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام آقا چرا چیزی که خوب بلدم اشتباه مینویسم؟

سلام - این خیلی طبیعی است زیرا هیجان جلسه هر کس را ممکن است بگیرد - ومطالبی را که بلد است را اشتباه بنویسد . نگران نباش.

آرین شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

چطوری نگران نباشم ۲۰ نشدم من میتونستم بیست شم امانشدم

این کاملا" طبیعی است که حداقل یک تا دو نمره غلط داشته باشی-

آرین یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام آقای عجمی خوب هستید؟
آقای عجمی شما که خودتان میدانید ۰/5 بدید لطفا.

سلام - ممنون - با خوبی شما -چرا حاضر نیستی به خاطر بدست آوردن
0/5 نمره مبارزه کنید .ومی خواهی همین طور آن را بدست آورید -
عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

آقای عجمی چطوری مبارزه بکنم شما بگید من حاضرم بخاطر معدلم بجنگم چطوری؟

سلام - تا می توانید تمرین کنید با تمرین وتکرار مداوم می توانید ریاضی عالی پیدا کنید که حتی با نمره بیست هم قانع نمی شوی .
بخوان - بخوان - بخوان و بخوان ................. پیروز باشید .

آرین سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

اگه بخونم برای نمره ی ریاضی ام بیست میزارید ؟؟؟؟

سلام - اگه حقت باشه حتما"

تیمور پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

آقازاه حلشو فهمیدم

محمد رضا رضایی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

آقای عجمی سلام.اگر من در امتحان بعدی20شوم میشود نمره ی بهمن ماه را در نظر نگیرید.لطفا

سلام -آقا محمد رضای عزیزم - ومتین ترین دانش آموزم -
آیا شما حاضری زیر حرفی که در جمع دیگران زده اید - بزنید وبگوید
من این را نگفتم -یا قولی که داده اید عمل نکنید -
با تمام این حرفها شما تلاش کنید حتما" نتیجه می گیرید اینشاالله

امیرحسین خردمندان یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام اقا نمونه سوال ها رو که گذاشتید داخل وبلاگ مال چیه

سلام -همین امتحانی است که داده اید

رضا جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام آقای عجمی حالامن ارشدم یا آیدین
امید وارم خودم ارشدباشم.
اگر هم آیدین ارشد شدبرای اون آرزو می کنم توی همه کارهاش موفق باشه.
چون من ۵ماه شدم اگه شما صلاح بدونین می خوام
۶امین ماه هم خودم ارشدی کنمممممم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد