ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

بچه های کلاس سوم

 

 نمرا ت برتر کلاس سوم  ( نوبت اول )  سوم دو


   (آرمبن خانی   20 )  (سیا اکبری  19/5 ) ( علیرضا جهانبانی  19/5 ) محمد شیخی 19/5 ) ( وحید عمرانی 19/5 )

  مهدی فتحیان 19/5 ) ( محمد حسین ناظم  19/5 ) ( سیاوش نصر 19/5 ) ( سهیل هاشمی 19/5 )

 

    ( محمد صادق رفیعی 19 ) ( مبین صالحی نیا 19 ) ( حسین نظیفی 19 )   محمد حسی الهی  18/5 )

    ( کیازاد بارانی   18/5 ) ( علیرضا سطانی  18/5 ) ( نوید کنعانی 18/5 ) ( علی هوشمند 18/5 )

   ( داریوش مسعودی  18 ) ( محمد رضا یزدانی  18 )  ( فرزاد کیانی 17/5 ) ( شایان شاه حسینی  17)

 (رضا کاظمی 17 ) ( علیرضا کاظمی  17 ) ( پارسا کاووسی 17 ) ( سروش مرتهب 17 )


                             با آرزوی توفق وسر بلندی برای همه این عزیزان  (  عجمی )


     نمرات کلاس سوم سه


     (محمد حاتم پور  19 )  (  محمد جواد شریفیان  18/5 ) ( سید حسین ربیع زاده  18 ) (بنیامین زالی 17 )

   ( عارف عطایی  17 )


                                            سر بلند و پیروز باشید . ( عجمی )

نظرات 42 + ارسال نظر
محمد رضا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

خیلی دوست دارم عزیزم

شمهقثظش سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ

[:سلامjavascript:void(0);

علیکم السلام خوبید

یه بنده خدا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

salam aghaye ajami.mikhastam begam age mishe inghad in kelase haftom2 ro ba haftome3 moghayese nakonid.mamnun.belakhare ma ham ye ghoruri darim

بنده خدا علیکم السلام - نا گفته نماند من خیلی از بچه های هفتم سه را دوست دارم - خدا نکند غرور شما را خورد کنم - بنازم غرور این بنده خدا را - عزیزمی

محمد جباری یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سسسسسسسسسسسسلام اقای عجمی پ چرا جواب نمیدیهههههههههاااااااااااااااااااااااااااااااا؟

جواب چی را باید بدهم - نمی دانم - محمد جان دوست دارم .

محمد جباری دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام آقای عجمیییییییییییی خیلی اعصابم خورده آخه من هر چ نمرم خوب بشه بازم مامان و بابام میگن خاک تو سرت برا 1نمره اخه سر امتحان خیلی حواسم پرته مثلا سر امتحان عربی جوابو تو کلاس گفتم ولی تو همون روز, همون سوالو اشتباه نوشتم برا درسام برنامه ریزیم کردم ب اون برناممم عمل میکنم ولی بازم سر امتحان جابجا مینویسم لطفای راه حل برا غر نزدن مامان و بابام بگین ی راه حل هم برای جمع شدن حواسم سر امتحان و حواس پرت نشدن خودم بگیدhelp me please

محمد جان سلام -امید که آرامش اعصاب گرفته باشی -شما هر کاری که انجام بدهی باز هم نمی توانی به تمام خواسته های پدر ومادر جواب مثبت بدهی پس از این بابت خودت را زیاد نگران نکن - ریرا باعث استرس در امتحان می شود ونمی توانی حواست را جمع کنی -

محمد جباری دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

دستتان درد نکند سعی میکنم ب حرف هایتان گوش دهم و امیدوارم همیشه در کنار
خانواده تان خوش خرم باشید آقا حاضرم قسم بخورم از شما معلمی بهتر تو تمام عمرم ندیدم راستی فردا تعطیل است
منظورم 3شنبه است و من خیلی ناراحتم بخواطر زنگی ک با شما دارم وخوش حال ب خاطر ساعتی ک با دهقان و زنگ دینی داریم اقای عجمی دوستت داریم

من هم شما را خیلی دوست دارم . شک نکن

محمد جباری دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

راستی اقای عجمینگفتین با مامان و بابام چ کار کنم
یعنی باید باهاشون بسازم

آنان تاج سر مان هستند -هر چه به آنان احترام بگذارید باز هم کاری نکردیم - خاک پای مادران سورمه چشم ماست . و سایه پدر اصل زندگی ماست . احــــــــــــــــــــــــــــــــــترام بگذار

محمد جباری سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سسسسسسسلام اقا ی عجمی واقا ادم بزرگی هستی بیشتر ریاضی درس زندگی و با معرفت بودن ازت اموختم هممممممممممممیییششششششه تو قلب و روح من هستی و هیچ وقت فراموشت نمیکنم شما یکی از بهترین انسان و معلمی هستید ک من تو طول زندگیم داشتم

علیکم السلام - مگر شما چند سال داری -که از طول عمر صحبت می کنی جوان .

محمد جباری چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

منظورم تا حالاست ک 13سالمه اندازه1000000معرفت و درس زندگی اموختم

بابا ایوال به تو - تورا خدا به ما هم راهش را نشان بده - ممنونت می شم

محمد جباری چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام اقای عجمی البته باید بگم شما درست میگویید باید بهشان احترام گذاشت ابههههههههههههههههشت زیر پای مادران است

غلیکم السلام - باز هم شما که حرف گوش کن هستی - آفرین

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

آقا ی عجمی این بنده خدا حیدری کیا هستش بازم یک بد جنسی دیگه جون چه حالی میده

باز هم که توی کار مردم داخلت کردی -آخه پسر مگر تو کار دیگری نداری

که مداوم به اینور و اونور سرک می کشی ؟؟؟؟؟؟؟


بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

آقا این محمد جبار ی اگه اینطوری ریش سفید کلاس

فعلا"که شما ریش سفید کلاس هستید - من شما را بزرگ کلاس می دانم :

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

آقا من 13سالمه هنوز بزرگ نشدم

بعضی انسان ها 50 ساله هم بشوند -بزرگ نمی شوند . البته دور از گوش شما -شما که خیلی بد جنس بزرگ هستی .

محمد جباری چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقا دمت گرم زایش کردی سر جاش نشوندیش راستی به بد جنس بگو مسسسسسسسسسخرم نکنه
اقا ب حیدری ب گو

پسر در کارهای دیگران دخالت نکن -بد جنس چه کار به تو دارد -

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

مرسی از لطف شما آقای جباری من شمارا دوست دارم به قول آقای عجمی.................................................

خوش تیپ بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

آقاشاهین عزیز یهئ کاریت میکنم شنبه نیای مدرسه

تو را خدا کن من هم شنبه نیام مدرسه که باز هم استراحت کنم ازت ممنونم


خوش تیپ بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام آقای عجمی خوب زدم تو برجکش

متوجه منظورت نمی شوم - تو برجک کی زدی؟؟؟؟؟


خوش تیپ بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

آقا میشه از اینئ به بعد شاهین را ریش سفید بگویید

نمی دانم شاهین کیست - ولی تو به هر کس خواستی ریش سفید بگو
ولی به این شرط که ریش داشته باشد مثل خودت .

خوشتیپ بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

آقا همین محمد جباری دیگه درضمن یعنی زایش کردم

واقعا" که نمی دانم به تو چی بگویم .

خوشتیپ بد جنس پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

خوشتیپ بد جنس

واقعا" خیلی بهت می یاد - عجب اسم با مسمایی:

محمد جباری پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقا حالا ی غلط نوشتیما هی بدجنس بزنه تو برجکم حیدری اون یکی پاتم چلاق میکنم آاااآااا..........

خجالت بکش - باز پا توی کفش مردم کردی - کی یاد می گیریم کاری به دیگران داشته باشیم

محمد جباری پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقااااااااااااااااااااااا حالا ی بار تو زندگیم فضولی کردم

محمد جباری پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقا دوباره افسرده شدم همه بم میگن خنگ/بی مصرف/ کودن /لوده چرااااااااااااااااااااااااآخههههههههههههههه؟؟

بابا دست وردار - چکار به حرف دیگران داری - هیچ کس از خودت بهتر نیست -

محمد جباری پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقااسمم تو شناسنامه محمدولی شاهین تو خونه و بعضی دوستام بم میگن لطفا در همه جا و مکان بم بگین شاهین و در کلاس حتی شما دوست عزیز لطططططططططططفا

بله حتما"اگر خودت دوست داشته باشی آق شاهین.

خوشتیپ بد جنس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام آقای عجمی شیرازی ها به آقا شاهین میگن آق شاهین شما هم شیرازی هستید

سلام خوش تیپ بد جنس - تو تا حلا متوجه نشدی من آبادانی هستم بعد خودت را با هوش هم می دانی- عجب؟؟؟//


خوشتیپ بد جنس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

آقا همه این را به اسم شاهین جباری میشناسن

شاهین جباری جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقا ی عجمی دستت درد نکنه من اسم شاهین رو بیش تر از محمد دوست دارم تو کلاس هم بم بگین شاهین

این دیگه سلیقه ای است کاریش نمی شود کرد .:

شاهین جباری جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

اقا مگه شاهین چشه

نه خیلی هم خوب است - پسندیدم

خوشتیپ بد جنس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

از مهجتون معلومه که آبادانی هستید ولی // // به آقا پسر میگن آق پسر

این احتمالا"اشتباه لغوی بوده نه فرهنگ بومی -

شاهین جباری شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سسسلام اقا ی عجمی من نمیدونم ک کوروشه مال کدومه و چ جوری بدستش میارن و پرانتز چی؟

پرانتز مال ب ب م ( تقسیم ) و کورشه مال ک م م [ ضرب ] است

شاهین جباری سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام اقا ی عجمییییییی مرسی دستتون درد نکنه بدردم خورد

شاهین جباری سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام اقا ی عجمی راستی اسم من شاهین است نه شایان

خوب بابا - شما شاهین هستید:

amir arsalan bagheri شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سللام آقای عجمی میشه فردا بیشتر درباره ب.م.م و ک.م.م توضیح دهید من قاطی کردم

سلام-بسیار خوب- حتما":

amir arsalan bagheri شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

سسسسسسسسسسس لام آقای عجمی خخخخخخخخخخخخخخیلی استرس دارم چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچیکار کنم که امتحانم خوب شود من ظور امتحان ریاضی

سلام -خوبه

amir arsalan bagheri شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

حالا انگار فکر کرده اسم رییس جمهور آمریکا روش هست که این قدر از اسمش تعریف میکنه

تو چکار دیگران داری فضول

amirarsalan bagheri یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

خیلی ممنون از لطف شما دوست عزیز

amirarsalan bagheri یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

اقا مادرمون میگه اگر این دفعه امتحانت خوب نشه میام تو مدرستون

اینشاالله خیر است. خودت را آماده کن - خدا به دادت برسد .

amirarsalan bagheri یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام آقای عجمی آخه خیلی بده فردا امتحان علوم داریم پسفردا امتحان ریاضی و فرداش امتحان عربی حالا ما چیکار کنیم

سلام امتحان به دهید . همین

آرین یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام آقای عجمی من چجور شخصیتی دارم الان؟؟

سلام - الان داری به اطرافت نگاه می کنی واین کار بزرگی است -موفق باشی

پرور دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

اقا عجمی سلام در ریاضی ان راهی بودکه در سوال (ک.م.م)به من یاد داده بودید در امتحان میاید

سلام بله حتما"- الان که نفر سوم شدید - تبریک میگویم

شاهین جباری سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام آقای عجمی -آقا ماچند شدیم و چکاره ایم

سلام شما کاره ای نیستید.

شاهین جباری چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام آقا ی عجمی شرطو باختم؟
چند شدم ذکر کنید

سلام - بله متاسفانه شرط را باختی -فکر کنم 11 گرفتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد