ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

دز مورد کلاس ها

                           به نام دوست که هر چه داریم از اوست 

 

 الان می توانم در مورد کلاس هایم .قضاوت درستی داشته باشم . کلاس هفتم ( 2 ) با بیشترین دانش آموزان خوب درس خوان وپر تلاش وبا بودن دانش آموز رضا زاده به عنوان همکاری در کلاس یکی از بهترین کلاس های امسال من است . که می توانم به گویم در آخر سال با دست پر این پایه را به اتمام می رسانند . 

 

کلاس سوم  ( 2 ) را نیز بسیاز دوست دارم چون دانش آموزان نخبه وپر تلاشی هم چون  ( خانی و شیخی و اکبری و فتحیان   و ناطم و صادق و حسین و کاووسیو صالحی و...........  ودوستان خوبی مثل خانجانی واسماعیلی و هوشمند و نصر و داریوش و ........  دارم که از خداونده مهربان می خواهم همگی موفق و پیروز باشند .

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آرین پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام آقای عجمی من میتوانم به عنوان یک دوست از شما کمک بخواهم؟
چون من مشکل های زیادی دارم .
درسی هم نیستن مربط به خودمن.
کمک میکونید مشکلاتم را حل کنم؟

اگر بتوانم حتما" این کار را برایت می کنم - هر چند از قبل وحالات شما متوجه شده بودم -که ممکن است مشکلی داشته باشی.

آرین پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام آقای عجمی حالتان خوب است؟
میخواستم بگویید چطور میتوان بی دقتی را رفع کرد چون ریشه ی همه ی مشکلاتم این است.

ممکن نیست که بی دقتی را از بین برد ولی می توان آن را کم کرد

آرین جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام آقای عجمی.
احساس میکنم دارم دیوانه میشوم دیگه نمی توانم از عقلم استفاده کنم چی کار کنم حالم اسلا خوب نیست
لطفا کمکم کنید

چرا دلیل این بی حوصله گی را ننوشتی - از طرفی حاضر نیستی حضورا" با هم صحبت کنیم - ـخه من از کجا می توانم کمکت کنم وقتی موضوع را نمی دانم

آرین جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام.
آقای عجمی چرا من نمیتوانم با کسی دوست شوم؟

اگر یه مقدار از توقعاتت را کم کنی می توانی دوستان خوب وبسیار صمیمی برای خودت پیدا کنی

آرین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام.
آقا شما جواب سوال های من را ندادید.

چرا تمام آنها را پاسخ دادم

AMA یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

کمک لطفا.

اول خودت را معرفی کن بعد کمک به خوا ه - ما به گدا پول نمی دهیم

آرین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام آقای عجمی.
من نمیتوانم حضوری بگم چون قابل گفتن نیست یا میترسم منو خر فرض کنید و بگو یید من دیوانه ام.
آقا تازه مگه ما تو مدرسه چقدر وقت داریم که برای شما بگویم.
تازه من تا حالا 2 تا دوست واقعی داشتم.
اگر شد با هم رو در رو سحبت کنیم.
ممنون که کمکم میکنید.

کی گفته اگر کسی نظر مخالف شما داشته باشد آدم خوبی نیست هر وقت اراده کردی من حاضرم باهات صحبت کنم

parsa سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

اقا عجمی من پارسا هستم نه کاووسی لطفا همون پارسا بگین ممنون

آرین شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام آقای عجمی .
امروز که امتحان بود سوال ها سخت بود اما وقتی که حل کردم سوال ها رو خیلی آسون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد