ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

معرفی نفرات برتر آبان ماه درس ریاضی با آرزوی موفقیت هر چه بیشر

                                         به نام دوست که هر چه دارم از اوست .

اسامی دانش آموزان بر تر ریاضی مدارس راهنمایی هاشمی صفت و پاسار گاد شاهین شهر

دانش آموزان کلاس اول هاشمی صفت که بسیار به آنها علاقه دارم . و برایشان آرزوی  موفقیت می کنم . ( آبانماه 90 )

1- پارسا دهقانی با نمره 18

2-محسن غلامی با نمره 5/17  

3- محمد رضا اسدی 5/17   

4- امیر حسین اسفندیاری 5/16    

دانش آموزان  برترکلاس اول  راهنمایی غیردولتی پاسار گاد   

1- فرزاد هاشمی

2- حمید رضا شنویی

3- پوریا احمدی

4- امیر حسین کمال

ودانش آموزان   بسیار دوست داشتنی  و مهربان کلاسهای سوم هاشمی صفت که ظاهرا" تازگی ها از ترس آقای شمس معاون خوب مدرسه درس خوان شده اند .

    (  کلاس سوم یک )

1-رضا صفری با نمره   19  

2- علی آقا بابایی  بانمره   19 

3- علی علوی مهر ( کم حرف ) با نمره   5/18

4-  مسعود رستمی  ( محجوب ) با نمره   17 

( کلاس سوم دو )

1- آرمان هرمزی  با نمره  5/16 

2- علی خلجی  با نمره 16 

3- مجید  رحیمی   با نمره  16 

4-  بهنام قهر دریا  (  مهربان )  با نمره  14 

 ( کلاس سوم سه ) 

1- علی جاوید محمدی  ( خنده رو)  با نمره  5/19  بهترین دانش آموز آبا نماه

2- احسان کیانی با نمره  5/18 

3-  مهدی محمدی ( جوانی کم رو با لهجه ی شیرین ) با نمره   5/18 

 4- محمد امین هاشمی فرد  با نمره      5/17  

و دانش آموزان کلاس سوم مدرسه غیر دولتی پاسارگاد که متاسفانه اصلا" به درس علاقه

نشان نمی دهند و کم کم دارند باعث نگرانی من می شوند. و هنوز مشکل را پیدا نکرده ام

1-  پویان احمدی  نفر اول  ( روم نمی شود نمره را اعلام کنم )

2- امیر آزادی  نفر دوم

3- محمد صفری نفر سوم

4- احسان رییسی نفر چهارم

در پایان پیروزی تمامی این عزیزان را از ایزد منان آرزو دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد