ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

برای آنان که درس معلم را می فهمند . فرزاد

                                                 به نام دوست

دیروز مدیر...... گفت به یکی از کلاس ها  گفتی که  از کلاس شما ها چندشم می شه .

براش توضیح دادم که این کلمات در ادیبات من جایی ندارد. اون هم در کلاس درس .

هر چند ظاهرا" نپذ یرفت  ولی این دیگه مشکله ایشان است . من گفته بودم که با کلاس شما ست یا جور نمی شم و حالا اینکه دانش آموز با ادبیات خودش نقل قول کرده. بماند.

بر حسب اتفاق دراین  کلاس حدودا"پنج نفردانش آموز در حد ممتاز هستند که من به آنها بسیار علاقه دارم . وبرایشان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم . و به همه سوالاتشان به

دقت جواب می دهم .( در حد توان )

کلاس سوم یک بیشتر همآهنگ هستند . ومدام سوالات در سی می پرسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد