ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات دانش آموزان برتر دبیرستان نامداران شاهین شهر

دانش آموزان نخبه کلاس هفتم  (  2 ) بهمن ماه

1- علی ایوبی ............................ با نمره ( 20 ) صدها آفرین

2- امین رحیمی ............................با نمره ( 20 )صد ها آفرین

3- متین رحیمی ............................با نمره ( 20 ) صدها آفرین

4- آرین زاهد نمازی ......................با نمره ( 20 ) صد ها آفرین

5- دانیال الهی ............................با نمره ( 19/75) آفرین

6- محمد رضا نوغانی ...................با نمره ( 19/5 آفرین

7- محمد جواد شریف ....................با نمره ( 18/75 ) آفرین

8- سامان نصیری .........................با نمره ( 18 ) آفرین

9- علی رضایی ............................با نمره ( 18 ) آفرین

10- پارسا ترابی نژاد ....................با نمره ( 17/5 )

11- آریا عبدی پور ........................با نمره ( 17 )

12- پیام کبیری ..........................با نمره ( 17 )

13- امیر حسین فرجی ...............با نمره ( 16/5 )

14- محمد حسین کریمی ...........با نمره ( 16 )

15 - پوریا ربیعی ........................با نمره ( 16 )

با آرزوی شادی و پیروزی برای این عزیزان   (  عجمی )

نظرات 16 + ارسال نظر
ارین پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ب.ظ

از زحمات شما معلم عزیزم جناب اقای عجمی سپاس گزارم .انشا الله که همیشه تندرست باشید .
دوستون دارم ارین زاهدنمازی

سلام - آرین جان من هم شما را خیلی دوست دارم
پیروز باشید .

mohammad reza noghani جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام آقای عجمی از زحمات شما متشکر

سلام عزیزم - ممنون - وظیفه است در مقابل شما خوبان

پارسا ترابی نژاد جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام اقا. این نمرات با اون 5 نمره هستش؟

سلام - خیر با سه نمره است - نمره کتاب ونمره دفتر ونمره ارشد

آریا جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام آقای عجمی از زحمات شما تشکر میکنم...من نمرم خیلی بد شد از شما عذرخواهی میکنموقول میدم که در امتحانات بعدی جبران کنم با تشکر

سلام - آریا عزیز-اینشاالله همین طور است من برایت آرزوی پیروزی دارم


پارسا ترابی نژاد جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

یعنی 2 نمره به نمرات اضافه میشه؟

خیر نمره اصلی را نوشتم - فقط کار عملی می ماند

پارسا ترابی نژاد جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ

یعنی 2 نمره به نمرات اضافه میشه؟

scorpion جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام آقای عجمی پارسا حاجیان هست امتحان چند شدیم؟

سلا م - برگه را بهت می دهم ببینی - من هم متاسفم

پارسا حاجیان جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ

با سلام بر آقای عجمی بزرگ. آقای عجمی امتحان چند شدم

علی ایوبی جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام آقای عجمی
از زحمات شما معلم و دبیر گرامی بسیار سپاسگزارم

سلام این زحمت خودت و خانواده بود که به نتیجه رسید - برایت آرزوی موفقیت دارم در تمام زندگی و تحصیلاتت


پارسا حاجیان شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام آقای عجمی.نمره امتحان رو از چند می دهید و چند نمره اضاف می شود؟

پوریا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام آقای عجمی عیدتون پیشا پیش مبارک

پوریا ربیعی سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام آقای عجمی
از زحماتتون بسیار سپاس گزارم
عیدتون مبارک.

سلام آقای پوریا -سال نو مبارک -اینشاالله سال پر از نمره های 20 داشته باشی - تندرست وسلامت باشی


پوریا ربیعی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:01 ب.ظ

به همچنین

علی خراسانی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام اقا نمره ها رو بزنین

آریایی هاااا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام آقا پس کی نمره های اردیبهشت ماه رو میذارید

علی ایوبی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

با سلام
اقای عجمی از تمام زحماتی که در سال 93 و 94 کشیدید بسیار سپاسگزارم........
نمیخواهم تعریف کنم اما از وقتی شما در کلاس درس میدهید اشتیاق من به درس ریاضی بیشتر شده..............ممنون..... و ممنون.....و درضمن روزتان هم مبارک

سلام - عزیز منی علی آقا - شنونده است که گویند را سر شوق می آورد . پیروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد