ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

بهترین دانش آموزان کلاس هشتم ( 3 ) مدرسه نامداران شاهین شهر


   دانش آموزان برتر کلاس هشتم  (3) 


 1- مسعود   فدایی                 با نمره  (  16  )  صدآفرین  نفر اول کلاس


   2- آرش حاج بابایی              با نمره  ( 15 )  آفرین  نفر دوم کلاس


  3- مبین شهبازی                 با نمره   ( 13/5 )  نفر سوم


  4- داوود لرکی                     با نمره  ( 13/5  )  نفر سوم


  5-  ایمان ایزد پناه               با نمره  ( 13/5  )   نفر  سوم


  6-  نیما اسدی                  با نمره  (  13  )

 

 7-  محمد جباری               با نمره  (  12/5 )



             با آرزوی سلامتی وتندرستی  و توفیق  روز افزون  برای این عزیزات ( عجمی )

نظرات 12 + ارسال نظر
alireza bakhsh pour پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

آقا ما چند شدیم

سلام - چون نمره شما خوب نبود نوشته نشده است

alireza bakhsh pour پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ

یعنی اینقدر بد شده؟؟؟
میشه جبرانش کرد؟؟؟

سلام بله -به راحتی جبران می شود .فقط تلاشت را بیشتر کن
پیروز باشید .

یاشاری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ

آقا مامیترسیم
اگه به مامان یا بابام بگم منو میکشن
.
.
.
.
.
.
.
حلالم کنید

پدر و مادر شما را خیلی بیشتر از نمره کم ریاضی دوست دارند
هیچ طری نمی شود .

کوروش عیدیوند جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ

آقا یعنی اینقد نمره من کم شده؟؟؟؟؟؟

سلام - نه در بارم نمره ها اشتباه شده - یک بار دیگه آنها را تحصیح می کنم - ولی برگها در مدرسه است .

حمید رضا رییسی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام اقا ینی خیلی ها تک شدن؟؟؟

سلام -بله متاسفا"نه


یاشاری جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

آقا ممنونم

x(ایکس) جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام آقا میشی سوالات و جوابشان را بگذارید؟

سلام حتما"این کار را انجام می دهم

alireza bakhsh pour شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ

آقای عجمی من فردا شاید نتونم برگم رو امضا کنم چون کلی کار رو سرم ریخته میشه بزاریدش برای جلسه ی بعدی ؟؟

سلام -حرفش نزن - لطف کنید خودت هم تشریف نیار

سهیل شادان چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

هعی یعنی میشه ما هم بیاییم جز این لیست و شما آرزو موفقیت کنی برام.؟

سلام چرا که نه فقط یه کم مطالعه - یه کم تلاش بیشتر و امید به خدا

سهیل شادان پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

آقا دارم وب لاگ درست می کنم هر کاری می کنم ایمیل شما را میزنم نمیشه؟هنوز نتونستم من ی وب درست کنم.

امین رحیمی چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

شب بخیر آقای عجمی کی نمره هارا داخل سایت میزنید؟

سهیل شادان دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:04 ب.ظ

نمره منم یعنی بد شده.سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد