ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

بهترین دانش آموزان کلاس هفتم ( 2 ) مدرسه نامداران شاهین شهر


    برترین دانش ئآموزان کلاس هفتم (2 )


   1- دانیال  الهی                 با نمره ( 20 )  هزاران آفرین  نفر اول کلاس


   2- یهشاد اکبری               با نمره  (  18 )  صد آفرین  نفر دوم کلاس


   3-  علی رضایی              با نمره  ( 18 )   صد آفرین  نفر دوم کلاس


    4- پوریا ربیعی               با نمره (  15/5 )  آفرین   نفر سوم


    5- سامان نصیری          با نمره   ( 15 )  نفر چهارم


   6-  متین  نعیمی          با نمره  ( 14/5 )  نفر پنجم


   7- آرش نیکفر               با نمره   (  14/5 ) نفر چهارم


   8- علی ایوبی             با نمره   (  14/5  )  نفر چهارم


  9-یاشار غریب زاده         با نمره  ( 14/5 )  نفر چهارم


  10-  محمد حسین کریمی   با نمره  ( 14 )



           با آرزوی سلامتی وتوفیق برای این عزیزان    (  عجمی )





      بهترین های کلاس  هشتم  (  2 )


   1- آصیف طلایی           با نمره  19/5 )  آفرین  نفر دوم کلاس


   2- رضا میرزایی         با نمره  ( 20)   صد آفرین نفراول


  3- غلامحسین نادی   با نمره  ( 19)  آفرین نفره سوم


   4- محمد رضا نقییان   با نمره  ( 19/5 )  نفر دوم  آفرین


   5- آیدین   محمودی    با نمره  ( 18 ) نفر چهارم


   6- امیر حسین خردمندان    با نمره  ( 18 )


   7-  محمد مهدی ایواز         با نمره  ( 18 )


   8-   سپهر چالیش           با نمره   ( 18  )


  9-  آیدین غضنفری           با نمره    (  15/5 )


  10 -مهران  گرامی        با نمره     (  16  )


  11-   مبین یوسفیان         با نمره   ( 17)


  12 - سینا مومن زاده         با نمره  (  16)


13-     علی محمد رضایی      با نمره  (     15

 

14-مهران گرامی                 با نمره    ( 16 )


15- علی پور جمالی          با نمره  (  15/5 )


16-  حسین کریمیان          با نمره  ( 15/5 )


17- کسری  عزیزی             با نمره ( 15 )



        با آرزوی سلامتی  و پیروزی برای این عزیزان   (  عجمی )


نظرات 44 + ارسال نظر
آرین چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

آقا یه اشتباهی شده

سلام چه طور - نو که برگ ها را ندیده ای از کجا فهمیدی؟؟؟///

آرین چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ب.ظ

آقا به خدا من همه رو درست نوشته بودم

باشه الان یک بار دیگه آنر تحصیح می کنم - چشم

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

آقا چی میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!جونم داره در میاد

بله حق با شما بود -تا فردا اصلاحش می کنم .

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

آقا تو رو خدا جون هر کی دوست داری لطفا همین الان بگو باید به مامانم جواب بدم تو رو خدا

بارم نمرات درست نبود دارم تمام برگها را از نو باز بینی می کنم - فعلا" دو نمره به شما اضافه شده است -باید ببینم دیگران چه می کنند .

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

قا بگو چند شدم لطفا بگو

علی ایوبی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام اقا اقا از نظر شما برای امتحان اول خوبه؟
نظر شما برام مهمه...

سلام -آقا علی گل - شما به تمام نمرات اینقدر حساسی ؟
یا فقط به ریاضی - بله به نظر من برای بار اول خوب است - ولی سعی کن -حتما"جبران کنی .

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ق.ظ

آقا نمره ها رو همین امشب درست کن نمی تونیم بخوابیم

تو که نمره خودته می دانی - زمان زیادی می بره تا تمام برگها را دو باره صحیح کنم . زیاد عجله نکن . برو راحت بگیر به خواب .

آصف پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

آقای عجمی نمره من تغییر کرد

بله حتما" تغییر می کند - تا فردا .

علی ایوبی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

مرسی
حتما

عزیز منی - خواب های خوش ببینی

آصف پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ق.ظ

دوباره با عرض سلام خدمت آقای عجمی خواهشمندم نمره های جدید لطفٍا بگذارید چون دارم سکته ّمی کنم

سلام - متاسفانه شما نفر دوم شدید .با نیم نمره .

آیدین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ق.ظ

آقا نمره ها بدون نمره ی دفتر و کتاب است یا نه ؟
تا جایی هم که خودم می دونم یک نمره بیشتر غلط نداشتم!!!!!!!!!
وبا جوابی که به آرین دادین ممکن است نمره ی منم بیشتر شده باشد؟؟؟؟؟؟؟

سلام - بله نمره با دفتر است - نمره شما هم تغییر کرد .
موفق باشید .

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

آقا پس چرا تغییر نمیدی!!!؟؟؟

سلام تغییر اننجام شد - فقط نفر اول جابجا شد .

محمد پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ http://هفتم سه

سلام آقای عجمی

سلام - آقا محمد - خوبی سلامتی -

آرین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

آقا بهتره خودمو به تیمارستان معرفی کنم

سلام -با این نظر شما اصلا" موفق نیستم - کسی که یک بار زمین
می خورد بار بعد محکم تر می ایستد .

بهشاد اکبری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام آقای عجمی . انشاالله حالتان خوب باشد . آقا میتونم بپرسم 2 نمره ای که نگرفتم مال چی بود ؟

بهشاد اکبری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام آقای عجمی . انشاالله حالتان خوب باشد میتونم بپرسم 2 نمره ای نگرفتم مال چی بود ؟

سلام آقا بهشاد عزیزم - بله توی کلاس با هم می بینیم

امین رحیمی هفتم2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام آقا من توی چه سوالاتی غلط داشتم؟

سلام - وقتی برگه را گرفتی جواب شما را می دهم

آصف پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ

سلامی دوباره آقای عجمی فردا صبح لطفا کمی زود بیان مدرسه من و محمودی کارتون داریم

هر کاری با من دارید در خدمت شما هستم .

امین رحیمی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

آقا ما اینقدر غلط نداشتم اگه امکان داره یکبار دیگر برگه ام را صحیح کنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

آقا این نمره ها وارد کارنامه می شود

سلام -بله

متین رحیمی هفتم 2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام آقای عجمی من فکر نمی کردم که اینقدر غلط داشته باشم اگه امکان داره یک باره دیگر برگه ام را صحیح کنید و اسم من متین رحیمی است نه متین نعیمی لطفا اصلاح کنید ممنون از لطف شما

چشم این کار را می کنم - ببخشید

آیدین پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ب.ظ

آقا چطور ممکنه 15.5 اونم با نمره ی دفتر و کتاب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یـــــــــــــــعنی یـک هفتـــــــــــــه خونـــــــــــــــــــدن و تمرین مــــــــــــــــداومم کافــــــــــــــــــی نــــــــــــیـــــــــــست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من کــــــــــــــــه همه چی رو هم خوب بلد بودم هم خـــــــــــــــوب جواب دادم.
آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چــــــــــــــــــــــــــــــــــــراچـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا.چـــــــــــــــــــــــــــرا

سوال جالبی است - چرا-چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین رحیمی هفتم2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http:// Brava tar. com7

سلام آقا لطفا نمره من ثبت نشده اگه می شه بررسی کنید ممنون امین

متین رحیمی هفتم 2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:14 ب.ظ http://Gravitas

سلام آقای عجمی من فکر می کردم نمره ام بهتر از این شود اگه امکان داره به بار دیگر برگم را تصحیح کنید ممنون

متین رحیمی هفتم 2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://Gravitas

سلام آقای عجمی من فکر می کردم نمره ام بهتر از این شود اگه امکان داره به بار دیگر برگم را تصحیح کنید ممنون

حتما" این کار را می کنم .

امین رحیمی هفتم2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام آقا لطفا به من جواب بدهید از نگرانی نمی تونم درس های دیگم را بخونم

متین رحیمی هفتم 2 پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام آقا من خیلی نگران هستم اگه میشه بهم جواب بدید

نگران نباشید -خود کرده را تدبیر نیست .

یاشاری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

آقا به نظر شما نمره ام خوبه
میترسم
مامان بابام در عرض اینکه بهشون بگم منو می کشن
حلالم کنید

یاشاری پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

آقا این نمره هایی که داخل وبلاگ زدین
با نمره های دفترو کتاب جمع شده یانه
تو رو خدا زود جواب بدین
اگ با کتاب و دفتر جمع میشه خیلی زود نمرمو بهم بگین
تو رو خدا زود باشین
وگرنه من میمیرما

بله -نمره دفتر وکتاب هم هست - خیالت راحت باشه طوریت می شه

یکی هستم دیگه. پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

خیلی امتهان سخط بود منزورم حمون امتحان داخل
کلاص حفطم دو بود

سلام -یکی - عجب ادبیاتی داری تو - عاشقتم

آیدین جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

آقا اشتباه می کنید نمره ی من اشتباه است >
لطفا یک بار دیگه اونو صحیح کنید.please
حتما نمرم تغییر خواهد کرد.

سلام بله حتما" در حضور خودت این کار را انجام می دهم

علی ایوبی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
اقای عجمی این نمره هایی که وارد کردین از هجده نمره است.
اگه از بیست نمره باشه امکان نداره من اینقدر غلط داشته باشم.اگه میشه برگه ام رو دوباره صحیح کنید با تشکر.

علی ایوبی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

اقا فکر کنم یه نمره به ما اضافه میشه
ولی نظر شما برای من محترمه

علی ایوبی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

اقا با نمره دفتر و کتاب میشیم5/5 1

یاشاری جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام آقا ممنون از همایت شما
خیلی هم خوب دوستان دارم
آرزوی سلامتی برای‌شما دارم

سلام - سلامت باشی - یاشاری جان دوست داریم

علی ایوبی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام
اقا چرا جواب نمیدین
لطفا جواب بدید . من نگرانم

علی ایوبی جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

با سلام .خیلی ببخشید که زیاد پیام میدم خواهشا توجه کنید><
اقای عجمی من خودم حساب کردم که 5/ 3 نمره غلط
دارم با این حساب من اگر 5/ 4 نمره هم غلط داشته باشم از هجده نمره ام میشود 5/ 13 و با دو نمره ی دفتر و کتاب میشوم 5/ 15 ولی دیگر نمی دانم .
اگر اشتباه می گویم به بزرگی خودتان ببخشید.
با تشکر لطفا دوباره برگه ام را صحیح کنید.

با سلام - علی آقای گلم - در حضور خودت برگ شما را تحصیح می کنم

یاشاری شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

آقا من خیلی خوش شانسم





















سلام - شک نکن

دانشمند شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

هیچ وقت مشقا رو اول کار کلاس نبینید
زیرا اگر دانش آموزی مشقش را ننوشته باشد
شما برایش امضا میزنید
و آن دانش آموز ناراحت میشود ونمیتواند با شوق به درس گوش بدهد
با سپاس

سلام - قصد و غرض ما هم همین است - زیرا این تمرینات مربوط به منزل است - نه کلاس درس .

یاشاری شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

آقا مامان وبابام خیلی منو بچه فرض مکنند
لطفا جواب رو توی وبلاگ بگید

سلام - اولا"بزرگ نشدی چون وقتی وارد می شوی سلام نمی کنی
دوما" باید به آنها عملا" نشان دهید که بزرگ شده ای - نه در حرف و واسطه کردن دیگران - پس یا علی نشان بده بزرگ شده ای .

Armin samimi شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام اقای دوست داشتنی

سلام - پسر دوست داشتنی - سلامتی

محمد چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ب.ظ http://هفتم۲

سلام آقای عجمی

فرجی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

آرش نیکفر هفتم ۲ چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام آقا نمرات هفتم۲ رو کی می گذارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد