ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات امتحان اسفند ماه 1392 دانش آموزان سوم ( 3 ) وهفتم ( 3) دبیرستان نامداران شاهین شهر

  

      به نام خدا

  

    دانش آموزان نخبه کلاس هفتم ( 3 )

   1- علیرضا رضازاده                  با نمره ( 19/5 ) شاگرد اول کلاس  صد آفرین

   2- مصطفی  پرور                   با نمره ( 18 )   شاکرد دوم کلاس   صد آفرین

   3- مبین شهبازی                  با نمره  ( 17/5 ) شاگرد سوم کلاس صد آفرین

  4-  عادل  توانگر                     با نمره   ( 17/5   شاگرد سوم کلاس صد آفرین

   5- آرش حاج بابایی               با نمره   ( 17 ) آفرین

    6- علیرضا ابوالقاسمی         با نمره   ( 16/5 ) آفرین

     7- کورش عیدی وند             با نمره  ( 16/5 ) آفرین

   8-

9-

10-

11-

12-سید حسین سجادی           با نمره ( 13 )  به در خواست خودش نمره اش را قید کردم .


    با آرزوی سلامتی وموفقیت برای تمام این عزیزان    (  عجمی )




   دانش آموزان نخبه کلاس سوم  ( 3 )


1- محمد حاتم پور                    با نمره  ( 20 ) صد آفرین

2- محمد جواد شریفیان             با نمره ( 19/5 ) صد آفرین

3- بنیامین  زالی                    با نمره  ( 19/5 ) صد آفرین

4-  حمید رضا گرامی              با نمره   ( 19  )   صد آفرین

5-  عارف عطایی                    با نمره  ( 19 ) صد آفرین

6- امین نصاری                      با نمره  ( 18 ) آفرین

7- شایان براتی                   با نمره  ( 18 ) آفرین

8- محمد رضایی                   با نمره  ( 18 ) آفرین

9- متین مردانی                   با نمره  (  17 )

10 -  علیرضا  شریفیان           با نمره ( 16/5 )

11- آرش نیک فر                   با نمره  ( 16/5 )  ( سعی کن میکایل را ادب کنی لطفا"  )




            با آرزوی تندرستی و سلامتی برای این دوستان -موفق باشید ( عجمی )

  

نظرات 17 + ارسال نظر
mohammmmmad سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

عجپ سرعت عملی.

سلام در خدمت شما هستیم -

پرور سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

اقای عجمی چرا من من کم چدم

سلام شما کم نشدید - چون تازه شروع کردید - باید تلاشت را بیشتر کنی - رضا زاده از گذشته مطالعه داشته - والان داره نتیجه می گیره -شما هم در آینده بهتر می شوید .


سینا شیرمردی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

اقای عجمی نمره ی من چند شده

سلام متاسفانه کم گرفتی فکر می کردم که خیلی بیشتر بگیری - اینشاالله امتحان بعد جبران می کنی .


سینا شیرمردی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

اقای عجمی نمره ی من چند شده

علی رضا بخشی پور پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

آقای عجمی من چند شدم نمدم چند شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام -متاسفانه کم گرفتی - قرارداد را شنبه انجام بده



پویان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام آقا نمرم چنده؟طاقت ندارم

سلام آقا پویان - نمره شما مثل دفعه قبل است فکر کنم 12 شده است


آرین یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام آقای عجمی عید تون مبارک آقا باید شکل های سخت را داخل تمرین های دوره ای بکشیم؟ لطفا بگین نه التما ستون میکنم

سلام = بله می بایستی شکل ها را هم رسم کنید با تشکر

mohammmmmsd سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

v
Mach mach
c

سلام - ممنون از این همه ماچ -ماچ ماچ ........
سال نو مبارک و تندرستی

آرین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

امید وارم سالی پر از خوبی و افتخار داشته باشید

سلام-سال نومبارک- امیدوارم سالی پر از نشاط و شادی داشته باشید
والبته پر از نمرات خوب


[ بدون نام ] شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ب.ظ

سال نووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک

سا نو شما هم مبارک باد - امیدوارم در تمامی زندگی شاد و سز بلند باشی


علیرضا بخشی پور جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ

آغای اجمی اگر تمرین های عید را تایپ کنیم و پرینت بگیریم بعد حلشون کنیم اشکالی داره. با تشکر
(لطفا زود جواب را بدهبد که نیاز مند هستم)
عیدتان هم مبارک.
خدا نگه دار.

سلام - عید شما و خانواده گرامیتان هم مبارک
بله اشکال دارد باید با دست مبارک هم صورت هم حل را بنویسید.
( حتما" در برگ 4 A باشد لطفا" )

[ بدون نام ] جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

روزتان مبارک

amirarsalan bagheri دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام آقای عجمی من سال بعد تو کلاس شما نیستم

amirarsalan bagheri دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام عجمی من سال بعد تو کلاس شما نیستم

پرور چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ

آقای عجمی سلام آقا پس نمره هارا کی مبارک گذاریدق

پرور چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ

آقا سلام آخر نمره هارو نذاشتی

amirarsalan bagheri چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ب.ظ

نمره ها کو

سلام - نمی توانم نمره ها را بزنم - ولی خراب کردی - با هزار مکافات درستش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد