ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات امتحان اسفند ماه 1392 دانش آموزان سوم ( 2 )دبیرستان نامداران شاهین شهر

  به نام خدا


 دانش آموزان نخبه سوم  ( 2 )


  1- سینا اکبری                          با نمره  ( 20 ) صدآفرین  دست شما درد نکند

  2- آرمین خانی                         با نمره  ( 20  ) صد ها آفرین

  3- وحید عمرانی                       با نمره  ( 19/5 ) صد ها آفری

  4- محمد شیخی                      با نمره  (  19/5 ) صد ها آفرین

  5 - محمد حسین ناظم               با نمره ( 19  )  آفرین

  6- سیاوش نصر                          با نمره  ( 19 )  آفرین

   7- علیرضا جهانبانی                   با نمره  ( 18 )

   8 -  مبین صالحی                     با نمره  ( 18 )

   9- محمد یزدانی                       با نمره  ( 17/5 )

  10 - آرشام اسماعیلی               با نمره   (  17 )

11 - محمد صادق رفیعی               با نمره  (    17  )

12 - مهدی فتحییان                       با نمره ( 17 )


   باآرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان    (  عجمی )


نظرات 10 + ارسال نظر
mohammmmmad سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

سهیل شادان یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام خوبی آقا.چطوری.

راستی تسلیت می گم فوت مادرتون را هعی روزگار.خیلی دردش سخته. تا وقتی هست قدرشو نداری وقتی میره قدرش میاد دستت.

ممنون از شما - خدا مادر مهربانتان را به سلامت نگهدارد . سعی کنید در کلاس آرامش بیشتری داشته باشید .

Aref جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام اقاى عجمى خوبید راستى فوت مادرتون تسلیت مى گم تازه فهمیدم

سلام -ممنونم -شما سلامت وتندرست باشید - برایتان آرزوی موفقیت دارم .

سهیل شادان یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

اون که سعی می کنم حالا ببینم چی میشه.هههههههه.آقا حالا امتحان کی شد.الان زنگ آخره یک شنبه اینترنت را وصل کردن.20 زنگ اول هم با خودتون داشتیم

سلام -تو با تمام شیطنتی که داری واینکه درس گوش نمی گیری - فکر نمی کنم نمره خوبی بیاری. موفق باشی

یاشاری یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:32 ب.ظ

سلا کی توی وبلاگ مرین [:S006:

سلام من همیشه همین جا هستم . شما کجایید

یاشاری یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

اگه تونستی داخلmهای من n روپیداکنی
M mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ا یادم رفت ان رو بزارم

یاشاری یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

اگه تونستی داخلmهای من n روپیداکنی
M mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ا یادم رفت ان رو بزارم

یاشاری یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

اگه تونستی داخلmهای من n روپیداکنی
M mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ا یادم رفت ان رو بزارم

آخه این چه کاری است - می گویم حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یاشاری یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

نه خوشم اومد

درباره ی اون موضوع هم من بی گناهم خودش رفت
منظورم همونی که سه بار تکرار شده

سلام آقا یاشار بد برای هیچ کس نخواه حتی دشمنانت .
دوست دارم .


یاشاری چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ

آقا ما ما نمره مون چی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد