ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمره اسفنده ماه کلاس هفتم ( 2 )

 به نام خدا -

دانش آموزان نخبه کلاس هفتم  ( 2) مدرسه غیر دولتی نامداران


   1- علی پور جمالی              با نمره ( 18/5 ) صد آفرین

   2- علی جاموسی               با نمره (  18/5 ) صد آفرین

   3 - آرین محمودی                با نمره ( 18/5 ) صد آفرین

   4- محمد رضا نقییان             با نمره ( 18/5 ) صد آفرین

   5- آصف طلایی                   با نمره  ( 18  ) آفرین

   6- رضا میرزایی                   با نمره ( 18 )  آفرین

   7- امیر محمد یزدانی           با نمره  ( 18 ) آفرین

   8- علی محمد رضایی         با نمره  ( 18 ) آفرین

   9- سپهر چالیش                با نمره  ( 17/5 )

   10- آیدین غضنفری            با نمره  ( 17/5 )

  11 - محمد رضا رضایی        با نمره (  17/5 )

  12 - مهران گرامی              با نمره ( 17/5 )

 

           با آرزوی توفیق برای این عزیزان  ( عجمی )

نظرات 5 + ارسال نظر
آرین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این را باید از شما پرسید


آرین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

اسم من آرین نه آرش

سلام اصلاحش می کنم - چشم


محمد رضا نقیان دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

آقا به نظر من وقت کم بود.

سلام فکر نمی کنم -زیرا به تمام سوالات جواب داد ه اید


علی جاموسی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام-آقای عجمی ارشد کلاس چه کسیه....
آقا شما گفتید تو سایت معلوم میکنم
من میشم یا نه?
........
.
.
.
.
دوستدارتان(علی جاموسی)سلام-آقای عجمی ارشد کلاس چه کسیه....
آقا شما گفتید تو سایت معلوم میکنم
من میشم یا نه?
........
.
.
.
.
دوستدارتان(علی جاموسی)سلام-آقای عجمی ارشد کلاس چه کسیه....
آقا شما گفتید تو سایت معلوم میکنم
من میشم یا نه?
........
.
.
.
.
دوستدارتان(علی جاموسی)سلام-آقای عجمی ارشد کلاس چه کسیه....
آقا شما گفتید تو سایت معلوم میکنم
من میشم یا نه?
........
.
.
.
.
دوستدارتان(علی جاموسی)

ا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام اقا تو رو خدا فقط بگید امتحان فردا از چه شماره هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد