ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات نوبت اول دانش آموزان دبیرستان دوره اول متوسطه نامدارا ن شاهین شهر


        به نام خالق زیبایی ها


      نمرات برتر کلاس هفتم دو

     ( رضا  میرزایی   20 )  ( محمد رضا نقییان  20 ) (آرین محمودی  20  با عرض معذرت از جا افتادگی شما)                    ( محمد رضا رضایی  19/5   ( علی پور جمالی  19/5 )

   ( مبین یوسفیان   19/5 )  ( محمد مهدی ایواز 19/5 ) (غلامحسین نادی  19/5 )( آیدین غضنفری  19/25  )                  ( آصف  طلایی 19/5 ) ( سپهر چالیش 19/25 ) ( مهران گرامی 19 ) ( علی جاموسی 19 )  (امیر حسین خردمند 19 )      ( امیر محمد یزدانی  18/5 ) ( حسین کریمیان  18/5 )

   ( علی جعفریان 18 ) ( آریان سواد جانی  18 ) (صدرا سیف الرعایی 18 ) ( محمد رضابهشتی  17/5 )

  ( علی موسوی  17 ) ( سینا مومن زاده  17 )


     با آرزوی توفیق برای تمام این عزیزان  (  عجمی )



    نمرات برتر کلاس هفتم سه 

  ( علیرضا   رضا زاده   19/5 ) ( مبین شهبازی  18/5 ) ( علیرضا ابوالقاسمی    18/5 ) (محمد حسین حق شناس  18/5)

   (امیر ارسلان باقری  17/5  ) ( محمد جباری 17/5 ) ( سید حسین سجادی  17/5 ) ( پویان مختاری  17/5 )

  (کورش عیدی وند  17 )


            موفق و پیروزی شما خوبان     ( عجمی )

نظرات 47 + ارسال نظر
آیدین غضنفری یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

آقا حیف بخاطر ۲تا فرمول که ننوشتم ۱۹ شدم. آقا تورا خدا بیستم کن.

آیدین غضنفری یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

آقا ببخشید ۲۵/۱۹ اما آقا بازم ۲۰ به من بده

علی جاموسی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

اقا پس چرا اسم ما را نزدید

آرین پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام آقای عجمی اسم منو ننویس
نمرم خیلی کمه حالا چی کار کنم به شهازت میرسم
آقا حلالم کن

AMA پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام یک سوال دارم این آرین کی مگه اینجا روان پزشکی با وضی که من دیدم باید بره خودشو بکش راحت بشه به نظر من کمکش نکن نظر شما چیه؟؟؟؟؟

سلام - خیلی بی انصاف هستی -اگر کسی از شما کمک خواست - بی خیال می شی یا به کمکش میروی -بنی ادم اعضای یکدیگرند ...........

آرین پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام آقا نمره من این قدر پایین که نزدی واقعا ریدم به خودم که آبرومو بوردم .
آقا اصلا دیگه حالم خوب نیست و فکر نکنم دیگه حالم خوب بشه. لعنت بر خودم مکه من چیم از میرزایی کمتر
جوابش معلومه بی شعورم .
آقا لطفا یک کاری بکنم دیگه دارم عقلمو از دست میدم
کمکم بکن یه راهی بهم بگو.
یه کاری بهم بگو تا انجام بدم.
میدونم فکر میکنید خنگم اما منم آدمم به کمک نیاز دارم .
چون هیچ کس منو درک نمیکنه .
برای همین انتظار ندارم درکم کنی.
لطفا کمک کنید دیگه خسته شودم.
دوستار شما آرین.

واقعا" که ...... تو چرا اینقدر بدبین هستی - چرا همه چیز هارا سفید وسیاه می بینی - یعنی توی این دنیا رنگ دیگری نیست - چرا اینقدر خودت را اذیت می کنی من که هر چه فکر می کنم نمی دانم چرا به اطرافت خوب نگاه می کنی - چرا مانند دیگران از زندگی لذت نمی بر ی؟

O M سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

باسلام آقای عجمی
آقای عجمیتاحالا دقت کردین وقتی معلم های مثل شما خیلی میخندند برای امتحان گریه ی آدم را در میاورد تر خدا یکم امتحان هارا آسون بگیر
آقا نوبت اول 13شدم های به حال نوبت دوم حتما 2میشوم ترخدا 0چه ارزشی دارد جلوی نمری من یک 0بگذار من کلاس هفتم 3هستم

علیکم السلام -ما متوجه نشدیم در کلاس عصبانی باشیم یا خندان -این چه ارتباطی با درس خواندن شما دارد نمره ای را که می گیرید در نتیجه فعالیتی است که انجام می دهید . نه خنده یا گریه معلمتان - پسر جان
پیروز وپر تلاش باشید .

پویان جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

آقامیخواستم یه بار دیگه این حجم هندسی را بگوییدمعذرت میخوام سلام نکردم عاشششششششششششقتم به خدا گللللللللی

علیکم السلام -در اولین فرصت این کار را می کنم - عزیزمی آقا پویان

آرین یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام آقای عجمی تو این دو روز رفتیم خوزستان جاتون خالی بود هوا بهاری بارونم میومد به اونجا میگن بهشت نه اینجا این قدر بارون زد اهواز مدارس تعطیل شده بود اما واقعا خوزستان تک شما هر دلیلی بگین من هنوزم میگم تک.

اتفاقا" من هم نظر شما را دارم - می گویم آبادان در ایران و جهان تک است

س ح س سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام اقای عجمی امروز شما که این حرف رابه مادرم زدید مادرم نزدیک بود من را بکشد

سلام - مگر حرفی غیر واقع را گفتم - می بایستی مادر شما را می شناخت - و من واقعیت را به ایشان گفتم - برایت متاسفم که خودت را نمی بینی .

آرین چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام آقا شما اول سال به ما گفتین شما در این حد نیستین که منو عصبانی کنید اما شما اگه توجه کنید خیلی عصبانی میشوید . ولی تو تابستون عصبانی نشدید و این ویژگی شما برای من خیلی جالب بود و به خاطر همین شما را دوست دارم اما آقا بعضی وقتا من یه چیزی میگم به خودتون نگیرین چون من حرف زیاد میزنم و این یادتون باشه همه یکسان اند ولی چون فکر نمی کنن فرق میکنن

سلام- بعضی مواقع می بایستی خشم مصنوعی نشان داد - شما نمی توانید عصبانیت مرا به این ساده گی ببینید -من از تو و شماها هیچ به دل نمی گیرم - زیرا همه شماها را دوست دارم -

آرین چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

آقا قرار بود سوال هوش در سایت بگذارید

آرین پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

آقا شما منو به خوبی میشناسید؟ ببخشید سلام نکردم سلام

آرین جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام آقای عجمی آقا هر کی گفته داداش یک نعمت گه خورده داداشی که آدم نباشه بهتره نباشه یا باهاش مثل حیونا باید رفتار کرد واقعا خوش بحال بچه های شما که دوباره با هم خوب میشن آقا فکر کنم ما 2 سال دیگه میشیم دشمنه خونی

آرین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام آقای عجمی پس جواب های من کجاست که گفتید جواب دادم؟

سلام- ظاهرا" جواب ثبت نشده -باز هم که حرف بد به کار بردی -من نمی دانم تو چرا به خودت وتوانایی هایی که داری نگاه نمی کنی - مگر فبلا"بهت نگفتم با دقت به اطرافت نگاه کن - آ ن موقع متوجه داشته های خودت می شوی که خیلی ها آرزوی داشتن آن را دارند وتو ناشکری می کنی ( مثل همین داشتن برادر) یادت باشد آدم تا زمانی که چیزی را دارد قدر آنرا نمی داند . (مثل سلامتی) خدا نکند آنر:ا از دست بدهد آن وقت می داند که داشته و قدر آن را نمی دانسته .

آرین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام آقا منو شما بخوبی میشناسید؟؟؟
جواب دادن الزامیست
من چه جور آدمیم؟؟؟

بله دقیقا" - انسانی بد بین و نا امید از خوبی های دوستان .

آرین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

نا امید شدم آقای عجمی از هنوز شما که منو نشناختید.

آرین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

آقای عجمی پس منو هنوز نشناختی واقعا نمیدونم من آدمی هستم که راحت میشود شناختمش پس چرا هنوز منو نشناختی؟؟؟ جواب دادن الزامیست.

انسان موجود پیچیده ای است که به این راحتی قابل شناخت نیست - اگر به این راحتی بود که شما تا حال مرا شناخته بودید

آرین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام آقای عجمی من یه انشا در مورد خودم نوشتم همه فکر میکنن درباره ی شما نوشتم.
آخه این چه وضعیه؟

علیکم علکم السلام -من وتو ندارد - ما در یک مسیر هستیم- موفق باشی

آرین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام آقای عجمی چرا وقتی یکی به من ظلم میکنه منم دوست دارم بهش ظلم کنم اما کسی که بهم خوبی کنه رو دوست دارم بهش خوبی کنم
تازه نفهمیدم چرا بعضی از آدما با اینکه بهشون خوبی میکنی اونا هم به تو بدی میکنن آقا این آدما از شانس من بیشتر تویه کلاس ما هستن

بد بین هستی عزیزم

آرین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

آقای عجمی چه ربطی به بد بین بدون است گیر دادین به بد بین بودن الان دیگه میرم از دست این بد بینی خودمو میکشم

باز که حرف خودت را می زنی - لبخند بزن برادر

آرین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

آقای عجمی به نظر شما من آدم بدی هستم؟
واقعا راستشو بگین چون من کم فرست دارم خودمو اسلاح کنم.
آقا با من میشود شوخی کرد؟

سلام شما انسان بدی نیستید - ولی اطراف خودت را به خوبی نمی بینید - که چه انسان های خوبی در اطراف شما قرار دارد

بد جنس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام آقای عجمی این ارین از نظر من انسانی افسرده است که هیچ وقت دوست پیدا نمیکند

علیکم السلام - در این قسمت با شما کاملا" موافق هستم -مگر خودش تلاش کند که در جمع قرار بگیرد - از دست کسی کاری ساخته نیست .

بد جنس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

نه واقعا چه حالی میده بچه ها رو اذیت کرد مگه نه مخصوصا عظیمی که فرستادمش توی کلاس دیگه شما هم موافقید دیگه واقعا حال میده

آخه تو این کار را کردی ولی من باید معذرت خواهی به کنم - بدجنس

بد جنس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

از این به بعد امیر ارسلان بد جنس صدام کنید از اسم خودم خوشم نمیاداز نظر شما هم اسم خوبیه

من که از اسم شما بسیار خوشم می آید . اسم زیبایی داری .هر چه باشد اسم اصلی است .

بد جنس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

آخه بعضیا بهم میگن باقالی

سلام من متوجه منظور شما از این کلمه ( باقالی ) نمی شوم ؟؟؟؟؟؟

آرین سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

آقای عجمی به این بد جنس بگین من افسرده نیستم قبلا بودم با کمکای شما البته دیگه نیستم من دیگه روی جاده زندگی امدم و سعی میکنم مثل گذشته نباشم و شخصیت اصلی مو نشون بدم لطفا بهش بگین .

من نمی توانم نظر کسی را عوض کنم این شمایید که باید این کار را بکنید

آرین سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

آقای عجمی سلام دیگه لطفا نگین من بد بینم چون یاد گذشته میرفتم ناراحت میشم.

سلام - می گویند آدم های احمق در گذشته زندگی می کنند و آدم های
خوش بین در آینده زندگی کنند ولی انسان های واقع بین در حال زندگی می کنند

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

آقا به این افسرده بگین بد جنس اسم داره

انگار شما با همه کلاس ومدرسه کار دارید -پسر -


آرین چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام آقای عجمی حالا من احمقم؟
تازه به این بد جنس بگین من می‌شناسم. فکر کنم امیر ارسلان باقری باشه.

علیکم السلام - من نگفتم شما احمق هستید - این از سخنان بزرگان است - تو چرا هر چیزی را به خودت می گیری- منظورم این بود که در زمان حال زندگی کنید - گدشته ها از دست ما رفته دیگر غصه خوردن ندارد - آینده هم که کسی خبر ندارد - پس بیا در امروز زندگی کنیم واز آن لذت ببریم- بد جنس را هم کاری نداشته باش که چه کسی است

آرین چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام آقای عجمی حالا خوش بین ها بهترن یا واقع بین ها

واقع بین ها بهترین هستند - چون در زمان حال زندگی می کنند .


آرین چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام آقای عجمی من سریع به خودم نمی‌گیرم تازه من آدمی هست که اگر باهاش شوخی های جدی بکنین ناراحت نمیشم اما شما هر موقع میخواستیم با من شوخی کنید یا من عصبانی بودم یا شما اصلا با کن شوخی نمیکردید پس با من شوخی کنید چون زیاد به دل نمی‌گیرم و سریع فراموش میکنم
تازه آقای عجمی من که نگفتم احمق هستم می خواستم بدونم به نظر شما من چه جوریم
تازه آقای عجمی من اگر با خنده و خوش رویی با من رفتار بکنن منم بیشتر با خنده و خوش رویی با او رفتار میکنم.
آقای عجمی امید وارم دیگه کم کم با شخصیت اصلی من که سعی میکنم نشان دهم آشنا شده باشید
دیگه زیاد حرف زدم شب بخیر و بع امید دیدار.

علیکم السلام - آقا ارین من با کسی شوخی نمی کنم- مگر که طرفم را خوب شناخته باشم - تازه در تمام شوخی های من حقیقتی تلخ پنهان است - از این به بعد در شوخی های من دقت کنید متوجه می شوید که جنبه طنز دارد

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

آقا آرین این قدر به مغزت فشار نیار خوب معلومه من نمیدونم تو چجوری نفهمیدی

هی بد جنس چرا دیگران از تو بهتر نیستند-چرا فکر می کنی از دیگران عاقل تر هستی -من که متوجه نشدم .

آرین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام آقای عجمی تمرین ها دوراهی رو باید تو دفتر بنویسیم؟؟
لطفا جواب بدین نمیدونم باید چی کارش بکنم.؟
با تشکر از شما.

علیکم السلام - من نگفتم ولی اگر این کار را بکنید به عنوان تمرین بد نیست.


بد جنس پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

من کی گفتم تز دیگران عاقل ترم

از صحبت های شما این طور استنباط می شود - این دیگه از اشتباهات گفتمان خودتان است .که به دیگران این طور القاء می کنی .

آرین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام آقای عجمی. حالتان خوبه؟؟
آقای عجمی حالا با من شوخی میکنید؟؟

سلام - بله حتما"اگر قول بدهی ناراحت نشوی - چون ممکن است در جمع خجالت زده بشوی- وناراحت:

آرین جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام آقای عجمی اگه به پدر و مادرم بی احترامی نشود و فقط در مورد خودم باشه عیبی نداره چون مامان بابا مو خیلی دوست دارم

چرا باید به آنها بی احترامی کرد - من که متوجه منظور شما نشدم -
اگر قرار است گفتمانی باشد بی ماست .

آرین شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام آقای عجمی. حالتان خوبه؟ منظورم اینه که اگه هر چی بهم بگین من ناراحت نمیشم اما اگر به پدر یا مادرم بی احترامی بشه دوست دارم یارو رو بکشم.

هنوز که شوخی بین ما اتفاق نیافتاده . شما کار را به جاهای باریک کشیدید - خدا نکند بین ما یک شوخی اتفاق بیافتد آن موقع خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند - کی و چه کسی جرعت می کند سوراغ پدر یا و...... را بگیرد و همان بهتر که ما فاصله و حرمت همدیگر را حفظ کنیم - موفق باشید

آرین یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام آقای عجمی . امروز اصلا حالم خوب نیست فردا با من کاری نداشته باشین که ممکنه من دوام بشه که اینو اصلا دوست ندارم.

سلام شما چرا تعادل ندارید - مگر قرار است اگر ناراحت باشید بیآیید با مردم دعوا کنید - عجب عجب عجب

پویان یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام آقا اگه گلی تو باغچه دیدید که زیبا وخوش بو بوداین گل شماییدراستی این امتحان آسون است یانه؟؟

سلام - فکر نمی کنم -زیاد آسان باشد بیشتر به خوانید - گل هم خودت هستی - اصلا"شماها گل های این بوستان هستید .

خوشتیپ بد جنس دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام آقای

آرین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام آقای عجمی چرا من هر چی میگم شما نکته ظاهری رو نگاه میکنید ؟؟؟ همیشه به عمق مسئله نگاه کنید نه اون چیزی که نشون میده آقای شاید من بچه باشم اما تجربه هایی دارم که شما باورتون نمیشه

سلام من فقط گفته های شما را به صورت شفاف به خودتون بر می گردانم - شما باید تجربیات خودتان را در عمل نشان دهید - تا ما هم به شما آفرین بگوییم

amirarsalan bagheri یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

آقا این آرین کیه

آخه پسر شما چه کار به کار مردم دارید - فضول

amir arsalan bagheri دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

آقا نه منطورم اینه که فامیلیش چیه

MRR دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام آقا خسته نباشید.میخواستم بدونم کی نمره ی امتحانات هفتم را وارد میکنید.

شما ؟؟؟ وارد شد موفق باشید

محمد رضا رضایی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ

آقا سلام پس چرا نمره هارا نمیزنید؟74

amirarsalan bagheri سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام آقای عجمی یعنی این محمد رضا رضایی که رفیقمه نمیدونه وقتی بد گرفته نمرشو نمیزنید هاااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد