ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمرات دانش آموزان هفتم ( 3 )


                به نام خالق زیبایی ها


    دانش آموزان بر تر کلاس هفتم  ( 3 )


   1- آرش  حاجی بابایی          با نمره  19/5     ( نفر اول کلاس ) صد ها آفرین


    2- علیرضا ابو القاسمی       با نمره  19   (    نفر دوم )   صد ها آفرین


    3- مبین شهبازی           با نمره    18/5    ( نفر سوم کلاس )  آفرین


   4- امیر ارسلان باقری      با نمره   18/5      ( نفر سوم کلاس ) آفرین


   5 - علیرضا   رضا زاده       با نمره   18  


   6 -  محمد حسین  حق شناس  17/5 


   7-  کورش عیدی وند           17



        با آرزوس سلامتی و پیشرفت برای تمام این عزیزان      ( عجمی )

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا بخشی پور چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ق.ظ

آقای عجمی ما چند شدیم آق

فکر کنم 13 گرفتی

محمد جباری دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام آقای عجمی جباریم حلتون خوبههههههههههههههههه عاشقتونم آقااااااااااااااااااااااااااااا

محمد جباری دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://aminisharifeh@yahoo.com

سلام اقای عجمی خوبین اقا من عشق شمام

علیرضا ابوالقاسمی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

رازی را که می خواهی پنهان بماند با کسی در میان منه اگرچه دوست مخلت باشد زیرا آن دوستت نیز دوستان مخلصی دارد.

سلام -این را قبول ندارم - اگر این رازها را در دلت تلنبار کنی از غصه دق می کنی - پس بهتر آن است یک دوست صمیمی داشته باشی - تا با او حرف بزنی - کمی سبک شوی

علیرضا ابوالقاسمی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید لطفامساحت جانبی را واضح بیان کنید

مجموع مساحت وجه های جانبی را مساحت جانبی می گویند و

بد جنس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

اقا این ابو القاسمی هم برامون شاعر شده راسی چجوری میشه با حرف زدن وزن کم کرد خودتان گفته اید اصلا همچین چیزی وجود ندارد و نخواهد داشت هه هه هه هه

سلام - تو اگر حرف می زدی الان چند کیلو کم می کردی . ؟؟ امتحان کنید .

بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

آقا من صد بار امتحان کردم به جایی که باهام حرف بزنن فشم میدادن در ضمن من همینطوریش لاغر هستم دیگه نمیخوام سبک تر شم خب اینطوری که استخون میشم

مثل من - که به شما می گم بدجنس -نه زیاد هم لاغر نیستی خوش تیپ -


خوش تیپ چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

خب پس از این به بعد خوش یپ صدام کنید

حتما" - از این پس شمارا خوش تیپ بد جنس صدات می کنم .


خوش تیپ بد جنس چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

باز هم مرسی از لطف شما

علیرضا ابوالقاسمی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

چه طور استرس امتحانات را از بین ببریم؟

سلام - اگر تمرین داشته باشی - واطلاعات شما به روز باشد -نمی بایستی استرس داشته باشی مگر اینکه از خانواده و مخصوصا" مادر به شما به خاطر نمره وارد شود که این را نمی شود کاریش کرد .
موفق وبدون استرس باشید .

علیرضا ابوالقاسمی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

زندگی با همه وسعت خویش

 مخمل ساکت غم خوردن نیست

 حاصلش تن به قضا دادن نیست

 اضطراب و هوس و دیدن و نادیدن نیست

 زندگی کوشش و راهی شدن است

 زندگی جوشش و جاری شدن است

 ازتما شاگه آغاز حیات

 تا بدانجا که خدا می داند

سلام - زنده گی جنگیدن است با پلیدی ها و کجی ها

علیرضا ابوالقاسمی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

هر آنکس عاشق است از جان نترسد

یقیــــن از بند و از زنـــدان نترســـد 

دل عـــاشـــــق بــود گــــرگ گرســـنـه

که گرگ از هی هی چوپان نترسد

سلام - بابا دست ما را هم بگیرید شاعر جوان - ادامه بده

علیرضا ابوالقاسمی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ

سعی کردم gmailدرست کنم ولی ایمیل می خواست حال چگونه ایمیل درست کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد