ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

ریاضی دوست داشتنی

shahenshar57@yahoo.com

نمره آذر ماه آخرین امتحان مستمر کلاس هفتم ( 2 )

      به نام خالق زیبایی


     نفرات برتر کلاس هفتم  (2) مدرسه نامداران


  1 - آرین محمودی         نفر اول

  2-  امیر حسین خردمندان   نفر اول

  3 - غلامحسین  نادی   نفر دو م

  4-  آصف  طلایی       نفر سوم

  5- سپهر چالیش     نفر سوم

  6- امیر محمد    یزدانی  نفر چهارم

  7-  محمد رضا نقییان      نفر چهارم

  8- مهران گرامی         نفر چهارم

  9- آیدین  غضنفری     نفر چهارم

10- علی جعفریان        نفر پنجم 

 11 - محمد رضا رضایی   نفر پنجم

 12 -علی محمد رضایی   نفر پنجم

  13 -حسین  کریمیان    نفر پنجم 

  14 - محمد مهدی ایواز    نفر ششم

 15 - محمد رضا بهشتی    نفر ششم

 16- علی پور جمالی      نفر هفتم 

 17 - آرمان سواد جانی     نفر هفتم

 18 - کسری   عزیزی       نفر هفتم




            با آرزوی پیروزی برای تمام این عزیزان  ( عجمی )

نظرات 22 + ارسال نظر
آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

نمره را بنویسید

آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

نمره ها؟

آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

نمره ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

نمره ها رو بزنید مردم دیگه لطفا.

آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

آرین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

آقا لطفا نمره ها رو بزن لطفا

نمره شما 20 شده است

آرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام

آرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

آقای عجمی نامردیی چرا من ارشد نشدم؟

از شما دیگه انتظار توهین نداشتم -همانطور که می دانی این دوستانت بودن که شما را انتخاب نه کردن واین موضوع اصلا ارتباطی با من نداشت-

نتیجه اینکه شما باید رفتارت را عوض کنید .

آرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام آقای عجمی من توهین نکردم
ولی عابروی من رفت پیش همه
دیگه از خودم متنفرم

آرین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

آقا عجمی واقعا لعنت برخودم
هیچ کاری نمیتونم بکنم

نه عزیزم - اشکال شما نپذیرفتن انتقاد است . مگر نه همه ما پر از اشکال هستیم - هنوز خدا انسان بدون عیب نیافریده - سعی کن قبل از اینکه کاری انجام دهید در باره آن کمی فکر کنید .همی آن موقع اشتباهت شما نصف می شود .موفق باشی

آرین چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام آقای عجمی من همیشه یادم میره قبل از هر کاری باید فکر کنم باید چی کار کنم؟

آرین چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام آقای عجمی زندگی خیلی تکراری داره حالم به هم میخوره چی کار کنم؟

زندگی تکراری نیست - هر لحظه آن دست خوش حوادث و خاطره ای است - شما گرفتار افکار خود بینی شده اید - کمی به اطراف خودت با دقت نگاه کن - باز نگاه کن - باز نگاه کن - آن چیزی را می بینی که افکارت به تو می گوید -پس اول به خودت نهیب بزن که زندگی زیباست و پر از خاطرات تلخ وشیرین است و کسانی هستند که تو را خیلی دوست دارند و تو هم آنها را دوست بدار.

امیرارسلان.......... سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام آقای عجمی اینAMAحالا کی هست

جناب آقای امیر ارسلان باقری هستند - زیرا تا در کلاس گفتم شما خندیدید . امی آقا با هر اسم مستعاری دوست داریم .

امیرارسلان باقری چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

آقا به جون خودم من نیستم

قبول کردم

امیرارسلان.......... چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

آقا حجم مکعب را بدست آورم یا مساحتشو

حجم آن را حساب کنید لطفا"

امیرارسلان.......... چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

ببخشید سلام یادم رفت سلام آقای عجمی

علیکم السلام - بی سلام هم عزیزی- آقا امیر دوست داریم

امیر ارسلان باقری پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام آقای عجمی ... ببخشیدا ولی کسی که در کلاس های تقویتی گفته بود آقای عجمی فقط خاطرات تعریف میکند من بودمم

علیکم السلام - هنوز هم بر همین عقیده هستی ؟؟؟:بدجنس- من باید از یکی از بچه ها که فکر میکردم ایشان است معذرت خواهی کنم -

outhoujro;eidhlgfiogotttttttttt پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

به من کمک کنید

نوع کمک را مشخص نکردی تا ما هم متوجه شویم -چکار باید بکنیم

امیر ارسلان باقری جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام اقای عجمی من از صورتم معلوم بودکه خودم بودم اما نمیدانم چجوری نفهمیدید؟؟؟؟؟؟

آقا امیر -من که علم غیب ندارم - در ضمن من چه جوری از صورت قشنگ تو باید می فهمیدم که شما بد جنسی کردی آقا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر ارسلان باقری جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

حالا کی بود که به جای من گرفتی؟

outhoujro;eidhlgfiogotttttttttt جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام مشکل درسی بی دقتی

چشم حتما"سر فرصت .

[ بدون نام ] جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد